ח"כ סמוטריץ': "זה עניין של זמן עד שהממשלה תיפול"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ סמוטריץ': "זה עניין של זמן עד שהממשלה תיפול"

    יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' ב'מהדורה המרכזית': "אני משוכנע שהדבר הכי טוב הוא להקים ממשלת ימין על מלא בכנסת הזאת. את הבחירות הימין ניצח בענק ויש מספיק חברי כנסת ימנים להקים איתם ממשלה. כל מה שצריך זה שאנשים יראו לאיזה תהום דרדרה אותנו הממשלה הזו"

    צילום: פלאש 90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על פרישתה של ח"כ עידית סילמן מהקואליציה. "הממשלה הזו היא ברית של אינטרסים בלבד וזה רק עניין של זמן עד שהיא תיפול. עידית עשתה צעד נכון, במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם עומדים".

    סמוטריץ' הבהיר "אני משוכנע שהדבר הכי טוב הוא להקים ממשלת ימין על מלא בכנסת הזאת. את הבחירות הימין ניצח בענק ויש מספיק חברי כנסת ימנים להקים איתם ממשלה. כל מה שצריך זה שאנשים יראו לאיזה תהום דרדרה אותנו הממשלה הזו".

    הוא נשאל מדוע לתמוך בנתניהו שאינו בעל הסיכויים הרבים ביותר להקים ממשלה: "נתניהו עומד כיום בראש המחנה הלאומי וזוכה לאהדה ולתמיכה רבה. הבעיה היא אנשים שלא הצליחו להתגבר על השנאה והעניינים האישיים".

    "חברי ימינה צריכים לשאול את עצמם למי נתונה הנאמנות שלהם, לאיש שלקח אותם להרפתקה המסוכנת הזאת או לעם ישראל שבחר בהם".

    סמוטריץ' התייחס לאפשרות של שיתוף פעולה פוליטי עם גנץ: "גנץ אינו איש ימין וזה לא הכיוון שצריך ללכת אליו. אפשר להקים ממשלה ימנית, ציונית. אם זה לא ילך, נלך לבחירות ונעבוד קשה. עצם זה שלפיד יהיה ראש ממשלה זה גם יעורר את הימין לדעתי".



    0 תגובות